Friday, 6 April 2012

bufdAY ~

hmmm,esok befday aku.tapi xtaw laa si die nk bagi ape.aku tak kesah pon bende yg die nak bg tu mhal ke murah.asalkan die ikhlas dari hati die.korg nk tw x?aku ngn die dah 7 bulan da.lame kan?aku p0n tak sangke bole sampai camni hubungan kite0rang.nk kate tak penah gadoh tu,menipu sangat le kann.aku ngn die,tiap2 hari wajib gadoh.kalau tak  gadoh tak sah!ade sekali tu aku gaduh sebab die kate aku anak keling.mane tak anak kelingnuye muke aku.pukul 10 lebey sampai 5 petang terpacak kat matahari je.aku kan ade b0la baling.mcm tak paham2 je die tu taw.hey!aku hitam p0n hitam sementara taw!pas 2 die ejek2 aku itam2.ek eleh.die tuh mcm puteh sangat je.buat mase sekarang mmg laa die puteh.tapi,tunggu je la.bile muke aku da salin kulit baru,baru die tau.haha.tp,seriusly best laa c0uple ngn die.die PENYABAR,PENYAYANG,COOL n mcm2 lagi.tp 1 je aku tak suke kat die.kalau aku mintak clash,die mesti tak nak layan.kalau tak nk layan je tak pe.ni tak pujok langs0ng!grrrr..geraamm tawu tak!org wat2 ngajuk pon tak nak pujok...........................................................krik3.....

No comments:

Post a Comment